Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust / B. Zatwarnicka-Madura, Ju. Stecko, G. Mentel // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 237-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_32 На підставі первинного та вторинного дослідження виявлено залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. Надано вітчизняні та зарубіжні публікації та аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust / B. Zatwarnicka-Madura, Ju. Stecko, G. Mentel // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 237-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |