Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Zatwarnicka-Madura B. 
Brand image vs. consumer trust / B. Zatwarnicka-Madura, Ju. Stecko, G. Mentel // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 237-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_32
На підставі первинного та вторинного дослідження виявлено залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. Надано вітчизняні та зарубіжні публікації та аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.
  Повний текст PDF - 142.263 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Zatwarnicka-Madura B.
  • Stecko J.
  • Mentel G.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust / B. Zatwarnicka-Madura, Ju. Stecko, G. Mentel // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 237-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського