Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Naksongkaew B. Customer satisfaction with selected aspects of hotel management: a case study of Thailand / B. Naksongkaew // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_20 Задоволеність постояльців готелів у Таїланді досліджено в контексті п'яти ключових аспектів: інфраструктура готелю, їжа та напої, цінова політика, якість обслуговування та загальна атмосфера. Типологічна випадкова вибірка для опитування склала 200 респондентів. Проведено опитування та невеликі інтерв'ю з малою групою обраних респондентів. За виборкою в цілому спостерігається досить високий ступінь задоволеності клієнтів досвідом проживання в готелі в Таїланді, найвищі оцінки у цьому випадку отримали якість обслуговування, а також їжа та напої. Більш детальне оцінювання відповідей надало можливість розподілити фактори задоволеності клієнтів таким чином, від найбільш важливих до найменш: якість обслуговування, їжа та напої, інфраструктура готелю, загальна атмосфера та цінова політика. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Naksongkaew B. Customer satisfaction with selected aspects of hotel management: a case study of Thailand / B. Naksongkaew // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |