Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Naksongkaew B. 
Customer satisfaction with selected aspects of hotel management: a case study of Thailand / B. Naksongkaew // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_20
Задоволеність постояльців готелів у Таїланді досліджено в контексті п'яти ключових аспектів: інфраструктура готелю, їжа та напої, цінова політика, якість обслуговування та загальна атмосфера. Типологічна випадкова вибірка для опитування склала 200 респондентів. Проведено опитування та невеликі інтерв'ю з малою групою обраних респондентів. За виборкою в цілому спостерігається досить високий ступінь задоволеності клієнтів досвідом проживання в готелі в Таїланді, найвищі оцінки у цьому випадку отримали якість обслуговування, а також їжа та напої. Більш детальне оцінювання відповідей надало можливість розподілити фактори задоволеності клієнтів таким чином, від найбільш важливих до найменш: якість обслуговування, їжа та напої, інфраструктура готелю, загальна атмосфера та цінова політика.
  Повний текст PDF - 84.3 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Naksongkaew B.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Naksongkaew B. Customer satisfaction with selected aspects of hotel management: a case study of Thailand / B. Naksongkaew // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського