Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Konda I. Developing and implementing relationship marketing system through the analysis of transactions network / I. Konda // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 134-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_18 Описано, як інструменти мережевого аналізу можна використовувати у ході вивчення взаємодії всередині мережі задля впровадження та подальшого функціонування маркетингової системи відносин на ринку В2В. Даний підхід виходить з наявної в промислової компанії інформації щодо її клієнтів, що продемонстровано на прикладі реально діючого підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Konda I. Developing and implementing relationship marketing system through the analysis of transactions network / I. Konda // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 134-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |