Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Shcherbak V. G. 
Formation and development of brand equity of higher education institution / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_27
Запропоновано методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини та взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.
  Повний текст PDF - 185.714 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Shcherbak V.
  • Marchenko S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Shcherbak V. G. Formation and development of brand equity of higher education institution / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського