Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Shcherbak V. G. Formation and development of brand equity of higher education institution / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_27 Запропоновано методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини та взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Shcherbak V. G. Formation and development of brand equity of higher education institution / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |