Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Rungsrisawat S. 
Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study / S. Rungsrisawat // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_25
Досліджено концепцію якості обслуговування та його вимірювання на прикладі тайських готелей (м. Бангкок, Таїланд). Для збору первинних даних у першому кварталі 2015 р. було опитано міжнародних туристів в Бангкоку. Для оцінювання якості обслуговування в готелях використано модель SERVQUAL. Незалежні змінні дослідження - стать, вік, рівень освіти, дохід і частота відвідування країни, залежна ж змінна - оцінювання якості обслуговування в готелях Бангкока. Методом простої випадкової вибірки опитано 400 респондентів. Результати аналізу опитування виявили такий рейтинг параметрів якості (від найважливішого до найменш важливого): надійність, відповідальність, професіоналізм, емпатія та відчутний бік послуги.
  Повний текст PDF - 96.352 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Rungsrisawat S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Rungsrisawat S. Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study / S. Rungsrisawat // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського