Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Rungsrisawat S. Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study / S. Rungsrisawat // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_25 Досліджено концепцію якості обслуговування та його вимірювання на прикладі тайських готелей (м. Бангкок, Таїланд). Для збору первинних даних у першому кварталі 2015 р. було опитано міжнародних туристів в Бангкоку. Для оцінювання якості обслуговування в готелях використано модель SERVQUAL. Незалежні змінні дослідження - стать, вік, рівень освіти, дохід і частота відвідування країни, залежна ж змінна - оцінювання якості обслуговування в готелях Бангкока. Методом простої випадкової вибірки опитано 400 респондентів. Результати аналізу опитування виявили такий рейтинг параметрів якості (від найважливішого до найменш важливого): надійність, відповідальність, професіоналізм, емпатія та відчутний бік послуги. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Rungsrisawat S. Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study / S. Rungsrisawat // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |