Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Романенко Є. О. Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_13 З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектра маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб і запитів громадян. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романенко Є. О. Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |