Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Suvittawat A. Service quality in a bank: Bangkok Bank public company limited (Chonburi) case study / A. Suvittawat // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 336-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_5_40 Досліджено змінні задоволеності клієнтів та їх довіри на прикладі Банку "Бангкок" у провінції Чонбурі (Таїланд). Наведено середні оцінки за наступними параметрами: оперативність обслуговування; реакція на скарги; взаємодія з клієнтами в цілому; фізичні параметри всередині банку; банківська безпека; доступність банку; ставлення банку до питань приватності та конфіденційності; онлайн-послуги; наявність банкоматів і розрахункових книжок; самообслуговування. Надано авторські рекомендації щодо подальшого покращання якості обслуговування, виходячи з запропонованих результатів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Suvittawat A. Service quality in a bank: Bangkok Bank public company limited (Chonburi) case study / A. Suvittawat // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 336-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_5_40. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |