Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Suvittawat A. 
Service quality in a bank: Bangkok Bank public company limited (Chonburi) case study / A. Suvittawat // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 336-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_5_40
Досліджено змінні задоволеності клієнтів та їх довіри на прикладі Банку "Бангкок" у провінції Чонбурі (Таїланд). Наведено середні оцінки за наступними параметрами: оперативність обслуговування; реакція на скарги; взаємодія з клієнтами в цілому; фізичні параметри всередині банку; банківська безпека; доступність банку; ставлення банку до питань приватності та конфіденційності; онлайн-послуги; наявність банкоматів і розрахункових книжок; самообслуговування. Надано авторські рекомендації щодо подальшого покращання якості обслуговування, виходячи з запропонованих результатів.
  Повний текст PDF - 117.731 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Suvittawat A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Suvittawat A. Service quality in a bank: Bangkok Bank public company limited (Chonburi) case study / A. Suvittawat // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 336-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_5_40.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського