Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Alrawabdeh W. Factors impacting the adoption of e-commerce by microfinance companies in Jordan / W. Alrawabdeh // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 160-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_5_19 Досліджено стан справ щодо провадження електронної торгівлі мікрофінансовими компаніями Йорданії. Емпірично протестовано фактори, що впливають на успішне впровадження е-комерції. Досліджено, які є переваги для йорданських мікрофінансистів від впровадження даної групи технології та бар'єри, що перешкоджають популяризації е-комерції. Доведено, що тільки 10 змінних із 12 досліджених позитивно впливають на е-комерцію в країні. Найбільший вплив мають легкість використання та доступ до Інтернету. Два чинники негативного впливу - це навички персоналу та його навчання, а також тиск з боку постачальників. Головною перевагою від впровадження можна вважати посилення довіри з боку клієнтів, а найбільш відчутним бар'єром - недорозвиненість електронних платіжних систем у країні. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Alrawabdeh W. Factors impacting the adoption of e-commerce by microfinance companies in Jordan / W. Alrawabdeh // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 160-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_5_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |