Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Kim R. B. 
Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification / R. B. Kim, Y. J. Li // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_5_12
Проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробника та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва є досить очевидними. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Дія продуктів харчування імідж країни має набагато більший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів - навпаки, країна походження не має суттєвого впливу у процесі формування споживчої довіри.
  Повний текст PDF - 134.938 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kim R.
  • Li Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kim R. B. Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification / R. B. Kim, Y. J. Li // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_5_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського