Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Манжос Т. В. 
Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 401-407. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_4_47
Досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами.
  Повний текст PDF - 2.744 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Манжос Т.
  • Мельник О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Манжос Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 401-407. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_4_47.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського