Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Манжос Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 401-407. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_4_47 Досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Манжос Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 401-407. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_4_47. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |