Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Madiawati P. N. Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest / P. N. Madiawati, M. Pradana // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_3_15 За допомогою пат-аналізу досліджено вплив залучення відомих людей до реклами, а також халяльної сертифікації продукції на зацікавленість споживачів та їх намір зробити покупку. Фактор "зірки", за результатами аналізу, виявився набагато більш суттєвим, що доводить важливість рекомендації відомої людини для суспільства споживачів. Однак і халяльна сертифікація є важливим фактором, особливо на стадії прийняття остаточного рішення про покупку, що пов'язано зі значною релігійністю суспільства в Індонезії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Madiawati P. N. Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest / P. N. Madiawati, M. Pradana // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_3_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |