Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Карабаза І. А. 
Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_7
Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів у разі виходу на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній - лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі.
  Повний текст PDF - 154.309 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карабаза І.
  • Єгорова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карабаза І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карабаза Ірина Анатоліївна (економічні науки)
  • Єгорова Ірина Геннадіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського