Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Карабаза І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_7 Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів у разі виходу на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній - лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Карабаза І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |