Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Фролова Л. В. 
Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 469-474. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_51
Обгрунтовано науково-методичний підхід до конкретизації виду маркетингової товарної стратегії (МТС). Розроблено комбінації споживчих оцінок властивостей товару, що відповідають певному виду МТС. Наведено результати застосування розробленої програми для автоматизації процесу ідентифікації виду МТС.
  Повний текст PDF - 2.412 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фролова Л.
  • Наторіна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фролова Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 469-474. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фролова Лариса Володимирівна (економічні науки)
  • Наторіна Альона Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського