Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Wongleedee K. 
Customer satisfaction as a factor of airlines loyalty programs development (the case of Thai Airways – domestic) / K. Wongleedee // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_1_13
Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній". Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є "задоволення" (розважальна мета, 75,5 % усіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вплив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги одержала найвищий бал, друге та третє місця відповідно одержали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.
  Повний текст PDF - 76.746 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Wongleedee K.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Wongleedee K. Customer satisfaction as a factor of airlines loyalty programs development (the case of Thai Airways – domestic) / K. Wongleedee // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_1_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського