![]() | Наукова періодика України | ![]() | Актуальні проблеми економіки |
Romanenko Ye. O. The essence and specifics of the services marketing system in the mechanisms of public administration / Ye. O. Romanenko, I. V. Chaplay // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 81-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_12_11 Розроблено теоретико-методологічні засади організації системи маркетингу послуг (СМП) у механізмах державного управління. Розкрито сутність і визначено поняття "СМП". Проаналізовано принципи, функції та структури СМП у державному управлінні. Досліджено особливості СМП у механізмах державного управління, запропоновано її модель, яку призначено для формування оптимальних відношень між її елементами та окреслено ключові напрями її подальшої трансформації. Сформульовано основні суперечності, які покликані розв'язувати СМП у механізмах державного управління. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Romanenko Ye. O. The essence and specifics of the services marketing system in the mechanisms of public administration / Ye. O. Romanenko, I. V. Chaplay // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 81-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_12_11.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |