Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Romanenko Ye. O. 
The essence and specifics of the services marketing system in the mechanisms of public administration / Ye. O. Romanenko, I. V. Chaplay // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 81-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_12_11
Розроблено теоретико-методологічні засади організації системи маркетингу послуг (СМП) у механізмах державного управління. Розкрито сутність і визначено поняття "СМП". Проаналізовано принципи, функції та структури СМП у державному управлінні. Досліджено особливості СМП у механізмах державного управління, запропоновано її модель, яку призначено для формування оптимальних відношень між її елементами та окреслено ключові напрями її подальшої трансформації. Сформульовано основні суперечності, які покликані розв'язувати СМП у механізмах державного управління.
  Повний текст PDF - 134.541 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Romanenko Y.
  • Chaplay I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Romanenko Ye. O. The essence and specifics of the services marketing system in the mechanisms of public administration / Ye. O. Romanenko, I. V. Chaplay // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 81-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_12_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського