Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Zakhozhai V. B. 
Information and analytical support for marketing in the framework of applied statistics / V. B. Zakhozhai // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 7. - С. 39-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_7_7
Рассмотрены теоретико-методологические основы построения и использования системы статистического обеспечения маркетинговой деятельности - СОМ. Описаны принципы маркетинга, его миссия, цели и способы их достижения. Освещена роль методологии статистического исследования в информационно-аналитическом обеспечении достижения поставленных задач. Дана характеристика сущности, содержания, этапов построения и использования СОМ по принципам системного анализа, роли последнего в использовании отдельных функций управления.
  Повний текст PDF - 133.387 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Zakhozhai V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Zakhozhai V. B. Information and analytical support for marketing in the framework of applied statistics / V. B. Zakhozhai // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 7. - С. 39-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_7_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського