Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Shcherbak V. G. 
Pricing based on product value perception by agricultural machinery consumers / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 7. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_7_28
Приведено обоснование теоретических, методических и практических основ формирования и реализации маркетинговой логистической системы ценообразования предприятий сельскохозяйственного машиностроения на основе восприятия ценности продукта потребителями сельскохозяйственной техники. Доказана целесообразность внедрения системы логистической поддержки маркетинговой политики обслуживания клиентов на рынке продукции сельскохозяйственного машиностроения, которая будет способствовать формированию у производителей стойких конкурентных преимуществ.
  Повний текст PDF - 658.743 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Shcherbak V.
  • Marchenko S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Shcherbak V. G. Pricing based on product value perception by agricultural machinery consumers / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 7. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_7_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського