Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Kiba-Janiak M. The multiple correspondence analysis of customer preferences at m-commerce market / M. Kiba-Janiak, K. Cheba, T. Kolakowski // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 5. - С. 462-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_5_57 Представлено результати множинного аналізу відповідностей уподобань покупців на ринку мобільних продажів. Акцент у дослідженні зроблено на використанні мобільного телефону в процесі шопінгу. Аналіз відповідностей проведено на основі результатів опитування 408 покупців. Усю вибірку респондентів, за результатами аналізу, розподілено на 4 сегменти залежно від можливостей та способів використання мобільного телефону та прикладок у процесі шопінгу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kiba-Janiak M. The multiple correspondence analysis of customer preferences at m-commerce market / M. Kiba-Janiak, K. Cheba, T. Kolakowski // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 5. - С. 462-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_5_57. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |