Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Shin H.-D. 
Action-oriented business education case / H.-D. Shin // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 348-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_4_44
Описано методологію проактивної бізнес-освіти на прикладі викладання дисципліни для групи в коледжі бізнесу, Південна Корея. Студенти були проінструктовані щодо вибору умовно складної мети для проекту з тривалістю протягом усього семестра та розробки стратегії для даного проекту. Проекти в групі виявились доволі різноманітними, включаючи креативні (зйомки фільму, постановку танцю) та спортивні (марафон, підкорення вершини). Критерії для оцінювання проекту: креативність, складність виконання та формування цінності. 25 із 26 груп успішно завершили свої проекти, хоча сам факт завершення на оцінку за проект не впливав. У цілому, студенти високо оцінили даний проактивний проект, однак окремо варто описати комунікативні проблеми, що вплинули на успішність використання даного інструменту бізнес-освіти.
  Повний текст PDF - 121.833 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Shin H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Shin H.-D. Action-oriented business education case / H.-D. Shin // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 348-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_4_44.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського