Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Мазаракі А. А. 
Інтернет-маркетингові комунікації в програмах е-лояльності споживачів / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 423-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_12_51
Наведено розрахунок результативності програми е-лояльності користувачів електронного ресурсу підприємства торгівлі. Досліджено та розроблено пропозиції щодо практичного інструментарію застосування Інтернет-маркетингових комунікацій (ІМК) у програмах е-лояльності для різних типів споживачів. Визначено подальші шляхи дослідження ІМК у програмах е-лояльності споживачів.
  Повний текст PDF - 158.561 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мазаракі А.
  • Дубовик Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мазаракі А. А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах е-лояльності споживачів / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 423-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_12_51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мазаракі Анатолій Антонович (1950–) (економічні науки)
  • Дубовик Тетяна Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського