Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Miklosik A. Communication campaign management in search-centric marketing / A. Miklosik // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 181-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_12_24 Описано, як сучасні зміни в поведінці споживачів впливають на формування комунікаційного міксу. Мова йде, насамперед, про вивчення інформації - до, під час і після прийняття рішення про купівлю. Відтак, маркетологи компаній та медіа-агенції мають включати елементи пошукового маркетингу в кожну нову кампанію для залучення релевантної аудиторії та підтримки взаємозв'язку каналів комунікації. Запропоновано комплексний підхід до управління комунікаційною кампанією в контексті розвитку пошукового маркетингу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Miklosik A. Communication campaign management in search-centric marketing / A. Miklosik // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 181-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_12_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |