Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Романова Л. В. Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій / Л. В. Романова // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 10. - С. 249-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_10_34 Доведено актуальність і практичну значущість проблеми формування маркетингу сільських територій. Запропоновано методологічні підходи до визначення його як складного утворення з урахуванням сутності та тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, маркетингу сільських територій і стратегій їх розвитку в системі територіального управління. Визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої. Запропоновано шляхи практичної його реалізації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романова Л. В. Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій / Л. В. Романова // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 10. - С. 249-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_10_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |