Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Manzhos T. V. Optimal advertising policy for the diffusion model of innovations / T. V. Manzhos // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 511-517. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_9_65 Побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них за однакових витрат та лінійної функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Manzhos T. V. Optimal advertising policy for the diffusion model of innovations / T. V. Manzhos // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 511-517. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_9_65. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |