Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Sagaidak M. P. Basic principles of building relationships with frontline personnel within internal marketing system / M. P. Sagaidak // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_9_29 Здійснено аналіз методичних засад до оцінювання контактного персоналу з використанням компетентнісного підходу і різних етапів життєвого циклу, а також задоволеності і лояльності як ключових показників ефективності системи внутрішнього маркетингу. За результатами проведеного дослідження визначено основні принципи побудови взаємовідносин з контактним персоналом у системі внутрішнього маркетингу підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sagaidak M. P. Basic principles of building relationships with frontline personnel within internal marketing system / M. P. Sagaidak // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_9_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |