Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Kazybaeva A. M. 
Forming the strategy and long-term marketing program for brand management / A. M. Kazybaeva, T. S. Satkalieva // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 227-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_6_28
Рассмотрен концептуальный подход к формированию стратегии и долгосрочной маркетинговой программы управления брендом. Определен современный подход к бренд-менеджменту предприятий Республики Казахстан. Предложена программа управления брендом на основе формирования потребительской лояльности.
  Повний текст PDF - 153.401 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kazybaeva A.
  • Satkalieva T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kazybaeva A. M. Forming the strategy and long-term marketing program for brand management / A. M. Kazybaeva, T. S. Satkalieva // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 227-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_6_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського