Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Serkutan T. V. 
Peculiarities of software products marketing / T. V. Serkutan, N. S. Shlapak, O. S. Serkutan // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 237-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_30
Рассмотрены проблемы разработки комплекса маркетинга программного продукта с учетом его специфики как товара, продемонстрированы различия в понятиях "программный продукт" и "программное обеспечение" с точки зрения маркетинга.
  Повний текст PDF - 66.607 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Serkutan T.
  • Shlapak N.
  • Serkutan O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Serkutan T. V. Peculiarities of software products marketing / T. V. Serkutan, N. S. Shlapak, O. S. Serkutan // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 237-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського