Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Serkutan T. V. Peculiarities of software products marketing / T. V. Serkutan, N. S. Shlapak, O. S. Serkutan // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 237-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_30 Рассмотрены проблемы разработки комплекса маркетинга программного продукта с учетом его специфики как товара, продемонстрированы различия в понятиях "программный продукт" и "программное обеспечение" с точки зрения маркетинга. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Serkutan T. V. Peculiarities of software products marketing / T. V. Serkutan, N. S. Shlapak, O. S. Serkutan // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 237-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |