Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Polukhina A. N. The strategy of quality and interaction (SQI) for the consolidation of client's liaison in hospitality and tourism management / A. N. Polukhina // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 189-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_4_25 Представлена стратегия качества и взаимодействия, нацеленная на повышение качества услуг в сфере туризма и гостеприимства. При формировании стратегии были использованы результаты исследований канадского сектора общественных услуг и авторские разработки в области социально-культурных услуг и туризма. Стратегия включает 5 принципов работы с клиентами, 7 структурных элементов реализации и 6 шагов процесса внедрения. Обосновано, что для успешного применения данной стратегии необходимо использовать и новую предлагаемую модель управления персоналом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Polukhina A. N. The strategy of quality and interaction (SQI) for the consolidation of client's liaison in hospitality and tourism management / A. N. Polukhina // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 189-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_4_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |