Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Костинець В. В. Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів / В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_3_22 Проаналізовано методичні засади оцінювання економічної ефективності бренду з метою визначення основних вимог до формулювання єдиної концепції оцінювання ефективності туристичного бренду. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Костинець В. В. Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів / В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_3_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |