Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Bozhkova V. V. 
Calculation of synthesized effect from integrated marketing communications of industrial enterprise / V. V. Bozhkova, Y. O. Tymokhina // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_10_19
Запропоновано схему формування синтезованого ефекту від інтегрування маркетингових комунікацій за видами, методичний підхід до розрахунку синтезованого ефекту інтегрованих за видами маркетингових комунікацій, розроблено ієрархічну модель інтегрального оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій за етапами формування.
  Повний текст PDF - 149.524 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Bozhkova V.
  • Tymokhina Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Bozhkova V. V. Calculation of synthesized effect from integrated marketing communications of industrial enterprise / V. V. Bozhkova, Y. O. Tymokhina // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_10_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського