Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Сагайдак М. П. 
Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_9_19
Визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу).
  Повний текст PDF - 107.719 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сагайдак М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сагайдак М. П. Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_9_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сагайдак Михайло Петрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського