Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Григорук П. М. 
Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства / П. М. Григорук // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 16-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_7_3
Розглянуто питання формування інформаційної підтримки маркетингових рішень. Визначено сутність маркетингових рішень. Досліджено вплив процесів інформатизації на інформаційне забезпечення. Сформульовано концептуальні засади побудови інформаційного забезпечення, наведено їх стислу характеристику.
  Повний текст PDF - 97.556 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Григорук П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Григорук П. М. Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства / П. М. Григорук // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 16-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_7_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Григорук Павло Михайлович (1963–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського