Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Сагайдак М. П. 
Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_7_15
З метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними.
  Повний текст PDF - 85.132 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сагайдак М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сагайдак М. П. Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_7_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сагайдак Михайло Петрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського