Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Filipovic J. 
Effectiveness of various advertising appeals featured in banners / J. Filipovic, V. Marinkovic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 470-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_52
Рассмотрены 4 вида рекламы: юмористическая, с сексуальным подтекстом, пугающая и социальная. Подтверждены различия женского и мужского восприятия рекламы с сексуальным подтекстом и социальной рекламы и схожесть восприятия юмористической и пугающей рекламы. Результаты этого исследования особенно полезны для менеджеров по маркетингу, так как они указывают на различия в рекламе, связанной с нейтральными, сексуальными и юмористическими подтекстами.
  Повний текст PDF - 100.41 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Filipovic J.
  • Marinkovic V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Filipovic J. Effectiveness of various advertising appeals featured in banners / J. Filipovic, V. Marinkovic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 470-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_52.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського