Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Чорій М. В. 
Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 300-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_12_41
Розкрито суть поняття "туристська дестинація", доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їх переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами.
  Повний текст PDF - 125.613 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чорій М.
  • Ільтьо Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чорій М. В. Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 300-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_12_41.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського