Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Сагайдак М. П. 
Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_13
Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.
  Повний текст PDF - 75.231 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сагайдак М.
  • Костинець В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сагайдак М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сагайдак Михайло Петрович (економічні науки)
  • Костинець Валерія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського