Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Serban C. Exploring the importance of cause-related marketing campaigns: empirical evidence on Romanian society / C. Serban, G. F. Grigore, A. Stancu // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 6. - С. 442-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_6_59 Продемонстровано, що у Румунії спостерігається нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення кампаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких кампаній на самі корпорації та їх вплив на партнерські неприбуткові організації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Serban C. Exploring the importance of cause-related marketing campaigns: empirical evidence on Romanian society / C. Serban, G. F. Grigore, A. Stancu // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 6. - С. 442-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_6_59. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |