Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Serban C. 
Exploring the importance of cause-related marketing campaigns: empirical evidence on Romanian society / C. Serban, G. F. Grigore, A. Stancu // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 6. - С. 442-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_6_59
Продемонстровано, що у Румунії спостерігається нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення кампаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких кампаній на самі корпорації та їх вплив на партнерські неприбуткові організації.
  Повний текст PDF - 109.582 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Serban C.
  • Grigore G.
  • Stancu A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Serban C. Exploring the importance of cause-related marketing campaigns: empirical evidence on Romanian society / C. Serban, G. F. Grigore, A. Stancu // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 6. - С. 442-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_6_59.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського