Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Nieh F.-P. 
The effect of service quality on customer satisfaction in catering industry / F.-P. Nieh // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 421-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_47
  Повний текст PDF - 123.863 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Nieh F.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Nieh F.-P. The effect of service quality on customer satisfaction in catering industry / F.-P. Nieh // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 421-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_47.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського