Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Макаренко М. В. 
Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 180-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_22
Обгрунтовано необхідність використання сучасних методів управління регіональним розвитком. Розглянуто поняття іміджу території, досліджено варіанти його застосування як інструмента маркетингу території для підвищення конкурентоспроможності регіону.
  Повний текст PDF - 1.243 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Макаренко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Макаренко М. В. Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 180-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Макаренко Михайло Володимирович (економічні науки)
  • Макаренко Марина Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського