Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Макаренко М. В. Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 180-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_22 Обгрунтовано необхідність використання сучасних методів управління регіональним розвитком. Розглянуто поняття іміджу території, досліджено варіанти його застосування як інструмента маркетингу території для підвищення конкурентоспроможності регіону. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Макаренко М. В. Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 180-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |