Наукова періодика України | Актуальні проблеми державного управління | ||
Гулакова Г. Соціальна реклама як механізм взаємодії органів державної влади з громадськістю / Г. Гулакова // Актуальні проблеми державного управління. - 2011. - Вип. 4. - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2011_4_50 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гулакова Г. Соціальна реклама як механізм взаємодії органів державної влади з громадськістю / Г. Гулакова // Актуальні проблеми державного управління. - 2011. - Вип. 4. - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2011_4_50. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |