Наукова періодика України | Актуальні проблеми державного управління | ||
Гаврилюк А. Формування, позиціонування та просування туристичного бренду: міжнародний досвід та українська проекція / А. Гаврилюк // Актуальні проблеми державного управління. - 2010. - Вип. 4. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2010_4_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гаврилюк А. Формування, позиціонування та просування туристичного бренду: міжнародний досвід та українська проекція / А. Гаврилюк // Актуальні проблеми державного управління. - 2010. - Вип. 4. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2010_4_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |