Наукова періодика України Актуальні проблеми державного управління


Бульба В. Г. 
Аксіологічні основи соціальної реклами як ресурсу управління соціальним розвитком / В. Г. Бульба, О. В. Федченко // Актуальні проблеми державного управління. - 2015. - № 1. - С. 362-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2015_1_52
  Повний текст PDF - 351.56 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бульба В.
  • Федченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бульба В. Г. Аксіологічні основи соціальної реклами як ресурсу управління соціальним розвитком / В. Г. Бульба, О. В. Федченко // Актуальні проблеми державного управління. - 2015. - № 1. - С. 362-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2015_1_52.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського