Наукова періодика України | Актуальні проблеми державного управління | ||
Бульба В. Г. Аксіологічні основи соціальної реклами як ресурсу управління соціальним розвитком / В. Г. Бульба, О. В. Федченко // Актуальні проблеми державного управління. - 2015. - № 1. - С. 362-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2015_1_52 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бульба В. Г. Аксіологічні основи соціальної реклами як ресурсу управління соціальним розвитком / В. Г. Бульба, О. В. Федченко // Актуальні проблеми державного управління. - 2015. - № 1. - С. 362-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2015_1_52. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |