Наукова періодика України | Актуальні проблеми державного управління | ||
Ревенко Т. В. Роль соціальної реклами в управлінні соціальними процесами сучасного суспільства / Т. В. Ревенко // Актуальні проблеми державного управління. - 2009. - № 1. - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2009_1_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ревенко Т. В. Роль соціальної реклами в управлінні соціальними процесами сучасного суспільства / Т. В. Ревенко // Актуальні проблеми державного управління. - 2009. - № 1. - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2009_1_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |