Наукова періодика України Academy review


Кайнова Т. В. 
Маркетинг регіону як фактор інноваційного розвитку / Т. В. Кайнова // Академічний огляд. - 2014. - № 2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2014_2_13
  Повний текст PDF - 529.418 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кайнова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кайнова Т. В. Маркетинг регіону як фактор інноваційного розвитку / Т. В. Кайнова // Академічний огляд. - 2014. - № 2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2014_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кайнова Тетяна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського