Наукова періодика України | Academy review | ||
Кайнова Т. В. Маркетинг регіону як фактор інноваційного розвитку / Т. В. Кайнова // Академічний огляд. - 2014. - № 2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2014_2_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кайнова Т. В. Маркетинг регіону як фактор інноваційного розвитку / Т. В. Кайнова // Академічний огляд. - 2014. - № 2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2014_2_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |