Наукова періодика України Academy review


Мішустіна Т. С. 
Внутрішнє позиціонування торговельної марки за лояльністю персоналу / Т. С. Мішустіна // Академічний огляд. - 2014. - № 1. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2014_1_11
  Повний текст PDF - 420.314 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мішустіна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мішустіна Т. С. Внутрішнє позиціонування торговельної марки за лояльністю персоналу / Т. С. Мішустіна // Академічний огляд. - 2014. - № 1. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2014_1_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мішустіна Тетяна Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського