Наукова періодика України | Англістика та американістика | ||
Станкевич О. І. Найпоширеніші засоби спонукання в англомовній рекламі / О. І. Станкевич // Англістика та американістика. - 2014. - Вип. 11. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/antame_2014_11_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Станкевич О. І. Найпоширеніші засоби спонукання в англомовній рекламі / О. І. Станкевич // Англістика та американістика. - 2014. - Вип. 11. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/antame_2014_11_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |