Наукова періодика України | Авіаційно-космічна техніка і технологія | ||
Рева О. М. Проблеми формування у пілота навичок долання наслідків відмов авіаційної техніки в режимі синхронного генератора / О. М. Рева, С. О. Дмітрієв, О. М. Дмітрієв // Авиационно-космическая техника и технология. - 2009. - № 2. - С. 97–102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2009_2_19 Спираючись на статистику авіаційних подій, визначено перманентно стабільний вплив людського чинника на безпеку польотів, а також гостру потребу світової цивільної авіації у висококваліфікованих льотних кадрах. Виявлено недоліки діючих керівних документів з льотної експлуатації повітряних суден та підготовки пілотів до дій в аварійних ситуаціях, які не передбачають тренування за умов виникнення комплексних відмов авіаційної техніки. Зазначено, що професійна підготовка льотного складу саме в таких ситуаціях сприятиме формуванню інтегративних знань, вмінь та навичок, що дозволять пілотам працювати в режимі синхронного генератора і усувати будь-які негативні впливи на систему екіпаж - повітряне судно. Умовами формування комплексних відмов встановлено природно-логічний розвиток аварійної ситуації, а також психофізіологічні можливості пілотів щодо подолання наслідків відмов. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рева О. М. Проблеми формування у пілота навичок долання наслідків відмов авіаційної техніки в режимі синхронного генератора / О. М. Рева, С. О. Дмітрієв, О. М. Дмітрієв // Авиационно-космическая техника и технология. - 2009. - № 2. - С. 97–102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2009_2_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |