Наукова періодика України Авіаційно-космічна техніка і технологія


Паршаков Е. А. 
Использование инструментов комплекса маркетинга для создания конкурентоспособной услуги / Е. А. Паршаков, О. Н. Паршакова, Т. А. Божененко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2007. - № 7. - С. 195–197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2007_7_44
Рассмотрена возможность использования отдельных инструментов комплекса маркетинга для привлечения репродуцентов в сфере услуг. Приведена методика расчета конкурентоспособной услуги.
  Повний текст PDF - 259.866 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Паршаков Е.
  • Паршакова О.
  • Божененко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Паршаков Е. А. Использование инструментов комплекса маркетинга для создания конкурентоспособной услуги / Е. А. Паршаков, О. Н. Паршакова, Т. А. Божененко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2007. - № 7. - С. 195–197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2007_7_44.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського