Наукова періодика України | Авіаційно-космічна техніка і технологія | ||
Паршаков Е. А. Использование инструментов комплекса маркетинга для создания конкурентоспособной услуги / Е. А. Паршаков, О. Н. Паршакова, Т. А. Божененко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2007. - № 7. - С. 195–197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2007_7_44 Рассмотрена возможность использования отдельных инструментов комплекса маркетинга для привлечения репродуцентов в сфере услуг. Приведена методика расчета конкурентоспособной услуги. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Паршаков Е. А. Использование инструментов комплекса маркетинга для создания конкурентоспособной услуги / Е. А. Паршаков, О. Н. Паршакова, Т. А. Божененко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2007. - № 7. - С. 195–197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2007_7_44. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |