Наукова періодика України Актуальні питання іноземної філології


Семенюк Т. 
Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рекламі споживчих товарів / Т. Семенюк // Актуальні питання іноземної філології. - 2016. - № 4. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akpif_2016_4_27
  Повний текст PDF - 880.702 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Семенюк Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Семенюк Т. Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рекламі споживчих товарів / Т. Семенюк // Актуальні питання іноземної філології. - 2016. - № 4. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akpif_2016_4_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Семенюк Тетяна Петрівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського