Наукова періодика України Архів клінічної медицини


Герасимчук М. Р. 
Ефективна взаємодія викладача та студента як основа успішного вивчення патологічної фізіології іноземними студентами / М. Р. Герасимчук // Архів клінічної медицини. - 2015. - № 1. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2015_1_20
Висвітлено актуальні питання взаємодії викладача та студентів факультету підготовки іноземних громадян з англійською мовою навчання, які закладають основу для успішного вивчення патологічної фізіології на сучасному етапі. Одним з найбільш важливих моментів у цьому є кооперація та співпраця, що складається між викладачем і майбутнім лікарем. Її ефективність на заняттях залежить від безлічі факторів (успішного визначення цілей спільної діяльності, відповідності педагогічної тактики конкретного завдання даної взаємодії, активності самих студентів і т.д.). Серед них важливу роль відіграє чинник оптимального вибору методів навчання, реалізація яких за конкретних умов освітнього закладу надає високий рівень якості підготовки студентів. Проаналізовано базові моменти взаємовідносин між студентами та педагогами на прикладі іноземних студентів, які вивчають патологічну фізіологію. Так, шанобливе та ввічливе ставлення до викладача з боку майбутнього лікаря є обов'язковим, відповідно аналогічного правила мають дотримуватися також викладачі під час взаємодії зі студентами. Оскільки на кафедрі патофізіології навчаються іноземці з багатьох країн Європи, Азії та Африки, які відрізняються від українських майбутніх лікарів не тільки ментальністю, культурними й етнічними особливостями, а й відношенням до їх педагога відповідно до професійного, вікового й гендерного статусу, а також його авторитету. У сучасній вищій школі студентами надається перевага авторитету особистості викладача, його яскравій, неповторній індивідуальності, що формується за досить високого рівня розвитку 3-х типів педагогічних умінь: "предметних" (наукові знання); "комунікативних" (знання про своїх студентів та колег); "гностичних" (знання самого себе і вміння коректувати власну поведінку). Наведено основні позитивні та негативні педагогічні якості, які визначають ефективність взаємодії зі студентами та їх бажання приділяти більшу увагу до вивчення предмету. Визначено, що для успішного засвоєння студентами-іноземцями того чи іншого предмету необхідно активно практикувати педагогічне спілкування, що є сукупністю засобів і методів, які забезпечують реалізацію цілей і завдань виховання та навчання майбутніх лікарів.
  Повний текст PDF - 1.11 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Герасимчук М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Герасимчук М. Р. Ефективна взаємодія викладача та студента як основа успішного вивчення патологічної фізіології іноземними студентами / М. Р. Герасимчук // Архів клінічної медицини. - 2015. - № 1. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2015_1_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Герасимчук Марта Романівна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського