Наукова періодика України | Архів клінічної медицини | ||
Терен Т. І. ПІдходи до організації навчальної діяльності студентів на курсі онкології. впровадження партнерських взаємин зі студентами як рівноправними учасниками навчального процесу / Т. І. Терен // Архів клінічної медицини. - 2013. - № 2. - С. 121-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2013_2_43 Висвітлено основні напрямки впровадження навчальних технологій у навчальний процес. Застосування методів організації навчальної діяльності студентів на курсі онкології базується на очікуваному позитивному результаті впровадження партнерських взаємин зі студентами як рівноправними учасниками навчального процесу. Нестандартні підходи до традиційного методу навчання та психолого-педагогічні основи індивідуального, особистісно-орієнтованого підходу до студентів надають можливість ефективніше оцінювати засвоєні студентами знання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Терен Т. І. ПІдходи до організації навчальної діяльності студентів на курсі онкології. впровадження партнерських взаємин зі студентами як рівноправними учасниками навчального процесу / Т. І. Терен // Архів клінічної медицини. - 2013. - № 2. - С. 121-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2013_2_43.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |